#janodnagwiazdke

ladnebebe_janod_swieta_wiz_v2_A

Listopad – miesiąc inspiracji, miesiąc wielkiego oczekiwania. Miesiąc wymyślania i kombinowania czym tu zaskoczyć rodzinę na Święta. Umówmy się, listopad jest tak beznadziejny, że każdy z nas ten świąteczny czas przywołuje czym prędzej, by zwyczajnie nie zwariować. Wychodząc na przeciw naszym wspólnym potrzebom, bez wachania zgodziłam się wziąć udział w projekcie organizowanym wspólnie przez portal Ładnebebe i markę Janod. Pokażę Wam tu kilka naszych wyborów tej marki, które mogą okazać się być Waszą inspiracją na grudniowy czas.

Generalnie kocham zabawki. Ogromnie cieszy mnie wybieranie, analizowanie która w jakim wydaniu i dlaczego pasuje akurat do mojego konkretnego syna. Zawsze podchodzę do tego bardzo serio i staram się podsuwać chłopcom rzeczy, po pierwsze dobrej jakości, po drugie rozwijające wyobraźnie, po trzecie ładne. W zależności od nastroju mojego i chuliganów kolejność wyboru się zmienia. O ile dla Kuby wybory są coraz prostsze, bo zwyczajnie sam poprosi, to Antek sprawia mi wiele problemu. Po pierwsze dlatego, że podoba mu się wszystko oczywiście przez całe 6 sekund, po drugie dlatego, że ma już zabawki, które w jego wieku dostawał Kubiszon. Ale ponieważ nie cierpię niesprawiedliwości, staram się jak mogę zachwycać i tego rezolutnego dwulatka moimi pomysłami.

I tak na pierwszy rzut poszła tablica. Długo szukałam takiej, która spełni moje oczekiwania. Nie chciałam standardowej, rozkładanej bo nie chciałam zabierać chłopakom przestrzeni. Zależało mi na czymś sprytnym, co łatwo przenieść, schować, a mimo to będzie dużą tablicą z wszystkimi funkcjami jakie posiadają te bajeranckie rozkładane. Przeglądając nowości Janod trafiłam na ich propozycję i dla mnie okazała się być strzałem w 10. Możemy ją przenosić z pokoju do pokoju, łatwo chowa się za drzwiami, jest dwustronna, a gumowe kule na jej czterech rogach dbają idealnie o moje ściany. IMG_2338 IMG_2356 IMG_2389

IMG_2376

Processed with MOLDIVIMG_2499Kuba od dawna wykazuje ogromną fascynację pisaniem, czytaniem, kocha liczby, taki typ. Więc zabawki dla niego często skupiają się na rozwijaniu tych właśnie zainteresowań. Sprawia mu to wiele przyjemności. Tym razem znalazłam książkę magnetyczną, tworzenie słówek w języku angielskim. To nie nasza pierwsza książka magnetyczna od Janod, ale tym razem ta, która zajmuje Kubiszona na dużo dłużej. Skupienie, zaangażowanie i wielka radość kiedy uda się znaleźć rozwiązanie zadania. Dla mnie matki, obrazek bezcenny. Czy to nie świetny pomysł na zabawę?

IMG_2746

IMG_2750

IMG_2759

IMG_2773

IMG_2781

IMG_2793

IMG_2799

IMG_2804

Antonio ostatnio ma fazę odgrywania ról. Duża w tym zasługa Kubiszona, bo ciągle wymyśla mu jakieś zabawy. A to są dinozaurami, a to małymi kotkami, raz kierowcami rajdowymi, innym razem kucharzami. Wiedziałam, że zestaw lekarski sprawi Tośkowi ogrom radości. I się nie pomyliłam. Zabawa w „dotola” w naszym domu trwa w najlepsze od kilku tygodni. Lubimy go wyjątkowo za to, że jest bardzo realistyczny. Zresztą zobaczcie sami.

IMG_2953

IMG_2930

IMG_2949

IMG_2965

IMG_2948

IMG_2960

IMG_2938

Puzzle są dla mnie jednym z najlepszych prezentów jakie można ofiarować. Nie tylko dziecku, ale i dorosłemu, o tym jednak innym razem. Mam szczęście, bo moi chłopcy bardzo lubią puzzle jako czasoumilacz. Są z nami od pierwszych dni.Początkowo ślinione, później ciskane po kątach, doczekały się godnego zainteresowania. Dlatego ogromnie się cieszę, że mogę już teraz wybierać dla Kuby te ponad 100 elementowe, tak idealnie dostosowane graficznie do wieku. Duży plakat formatu samej układanki bardzo ułatwia zadanie, bo można po prostu na niej układać obraz. Pięknie wydane, starannie wykonane będą z nami bardzo długo, i już zacieramy ręce na kolejne.

IMG_2536

IMG_2541

IMG_2857

IMG_2530

IMG_2865

IMG_2828

Kto z nas nie chciał w dzieciństwie zostać gwiazdą rocka? Kto nie robił gitary z kija od miotły, czy mikrofonu z dezodorantu mamy? Ja się przyznaję, btw. do tej pory kiedy jadę samochodem głośno śpiewam ulubione kawałki z radia. Zatem dlaczego miałaby mnie dziwić prośba mojego dziecka „Mamusiu, bardzo chciałbym dostać gitarę”. Oczywiście pamiętając, że synów mam dwóch, a przecież dwóch gitar nie kupię, szukałam sensownego zestawu. Takiego, który zachwyci dzwiękami i różnorodnością, idealnie odwracając uwagę od tego co w danej chwili porwał Kubiszonowi Antoniusz lub odwrotnie. Tym sposobem każdy znalazł coś dla siebie. Młodszy radośnie tłucze w tamburyn, starszy wyciąga nieznane mi dźwięki oblegając gitarę.

IMG_2625

IMG_2667

IMG_2685

IMG_2673

IMG_2655

IMG_2623

IMG_2731

IMG_2733

IMG_2631

IMG_2722

Mam nadzieję że chociaż odrobinę udało mi się Wam przybliżyć wyjątkowość naszych ulubionych zabawek Janoda. Zajrzyjcie koniecznie na Ładnebebe, tam znajdziecie naszą dodatkową listę inspiracji świątecznych i super konkurs. Bardzo jestem ciekawa co Wy wpisalibyście na „Waszą”  prezentową top listę (Waszą czyt. Waszych pociech). Matko jak ja się cieszę na te święta, normalnie nogami przebieram :)

Please follow and like us:

6 thoughts on “#janodnagwiazdke

  1. Zdjęcie Kuby i Antka na łóżku z instrumentami jest mega! Moje ulubione!
    Też lubię Janod, a jeszcze chwila i zgłaszam się do Ciebie po listę zabawek na święta…Ty mój doradco ds. zabawek 😀 :*

  2. Oh, na sama myśl o zabawkach Janod, me serce mięknie. Uwielbiam tę firmę! Choć może mniej ją lubiłam, gdy postanowiłam zakupić córce ich reniferowe cymbałki. A ona jak maniak przez kilkanaście minut sprawdzała, czy aby na pewno dobrze grają…więcej tego nie zrobię😀 Na zestaw lekarza skusiłabym się tu i teraz a ten magnetic book po angielsku to świetna sprawa!Pozdrawiam😉

    1. cieszę sie że Ci się podoba. Zestaw lekarski jest swietny taki prosty nieprzesadzony przez co chłopaki rolę lekarza odgrywają z jeszcze większym zaangazowaniem. :) a zestaw muzyczny hmmm mam stopery :)

  3. Jestem zachwycona fotkami z pieskiem i młodym lekarzem !!!!
    Piękne zdjęcia!

    Tablica z literkami super pomysł u nas póki co zwierzątka magnesy robią furorę ; )

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *